Vragen aan onze klantenservice
Ik ben Caitlin Zijler "Ik werk op de klantenservice bij Pensioenfonds PGB. Mijn collega’s en ik beantwoorden graag al jouw pensioenvragen. Onlangs is ons deelnemersportaal MijnPGBpensioen vernieuwd. In deze editie van PGB Beeld geven wij antwoord op de veelgestelde vragen over MijnPGBpensioen."
MijnPGBpensioen voor jouw pensioengegevens
Op het vernieuwde mijnpgbpensioen.nl zie je jouw pensioengegevens. Je ziet daar ook welke keuzes je hebt. En wat deze keuzes betekenen voor de hoogte van je pensioen. In je postvak vind je al jouw post. Daarnaast kun je je gegevens en communicatievoorkeuren veranderen bij ‘persoonlijke gegevens en voorkeuren’.
Heb je een andere vraag?
Wij helpen je graag. Bel of mail ons gerust: 020 541 82 00 ks@pensioenfondspgb.nl
1. ‘Waar vind ik mijn digitale post?’
Om bij jouw post te komen log je in op mijnpgbpensioen.nl met je DigiD. Vervolgens klik je rechtsboven op jouw naam. Als je op ‘Postvak en documenten’ klikt, zie je alle post die wij je stuurden.
We blijven MijnPGBpensioen natuurlijk verder ontwikkelen en laten je weten wanneer er nieuwe functionaliteiten zijn die voor jou handig kunnen zijn. Wil je geen nieuws missen? Geef dan jouw e-mailadres en communicatievoorkeuren door. Nadat je bent ingelogd op MijnPGBpensioen, klik je op ‘Persoonlijke gegevens en voorkeuren’. Hier klik je op ‘Correspondentiegegevens aanpassen’ om je e-mailadres en communicatievoorkeuren door te geven.